tiistai 20. syyskuuta 2016

Uusia hommia ja uutta puhtia

Kutominen on jäänyt kovin vähäiseksi viimeaikoina.
En tiedä johtuuko pienestä jumista, töiden alkamisesta ja näin ollen vapaa ajan vähyydestä, vaiko uudesta ompelu innostuksestani. :) Muutama tilaustyö odottaa puikoilla...ja etenevät niin kovin hitaasti...mieheni voisi ne tehdä, hänellä kun on enemmän tuota aikaa. :D

 Muutaman vaatteen olen itselleni onnistunut ompelemaan, lähinnä koettaakseni osaisinko kaavojen kanssa vielä värkätä ja ommella. :) Hyvinhän tuo onnistui, hieman vielä pitää harjoitella jotta niitä esille viitsisin laittaa, saatika töissä alkaa käyttää. :)
  Senverran olen ottanut käyttöön, että kirpparilta löytämästäni mekosta lyhensin itselleni hameen jonka olen ylle uskaltanut pukea töihinkin.
Sainkin siitä työkaverilta palautetta, oli alkuun kuulema hieraissut silmiään että mistä nyt tuulee ja kysyi miksen useammin pidä hameita (minulla kun ei niitä koskaan ole yllä, saatika sitten mekkoja).
  Tuli aika tyttömäinen olo siinä hameessa. :D Alkuun en osannut millään olla sen kanssa (koskaan kun en oikein ole hameista välittänyt), mutta päivän aikana jo ehdin unohtaa että minulla sellainen oli yllä. :) Tiedä vaikka innostuisin useamman laittamaan, tiedä häntä. :)

Tässä vähän jotain mitä olen saanut aikaankin. :)
Ystävämme jolla ei kesäkukat (eikä kyllä oikein muutkaan kukat) tahdo pysyä hengissä, sai itselleen uuden kaktuksen jouluna antamamme (ja kokoon kuivettuneen) tilalle. :)
En tosin tiedä minne kyseinen kaktus on muuten joutunut kun olemme hänen tavaroitaan pakkailleet ja auttaneet muutossa. :D
Tottapa löytyy kun viimeisetkin laatikot on purettu. :)

Nämä vanttuut jäävät ihan itselleni. :)
Huomasin hyllyä ja talvivaatteita penkoessani, ettei minulla ole itsellä juuri ollenkaan lapasia tai villasukkia. Kaikki ovat menneet aina lahjaksi. :/ Jos sitä sitten, kun innostus taas iskee, tekisi taas itsellekin jotain...jahka tilaustyöt valmistuvat.
  Ohjeen otin täältä, hieman toki muokkaillen.:)


Sen verran olen saanut aikaan, että aloitin FitFarmin Superdietin.
Katsotaan kuinka sen kanssa käy kun vähän ehdin aloittelemaan ja ohjeet saan.
Josko tämä nyt alkaisi vihdoin minullakin etenemään tämä homma. :)


Mukavaa alkavaa syksyä kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti