lauantai 24. lokakuuta 2015

Huovuttelua

Olen keskiviikosta asti ollut kipeänä, mutta jotain tekemistä on aina oltava (en kai osaa olla paikallaan). :)

Nämä lapaset olen kutonut Huopanen langasta (2kerää), joita olen aijemmin hamstrannut kaupasta itselleni talteen. :) En usko että tätä lankaa taitaa enää löytyäkään, mutta Joki lanka huopuu aika hyvin myös samassa käyttö tarkoituksessa. :)

Lapasista tulee alussa todella suuret, itselläni ne ylsivät yli kyynärtaipeen. :D
Sisään laitoin muovipussit ja eikun pyykkikoneeseen pyörimään pyyhkeiden kanssa.
Koneesta löytyi kaksi keltaista nyssykkää. Tässä vaiheessa sai hieman vääntää ja kääntää että sai lapaset muotoutumaan sopivan kokoisiksi. :)
Kuivumisen aikana virkkasin lapasia varten muutamat tähdet 7veljestä langasta. Ohje löytyi Täältä. :)
Tältä näyttävät siis minun talvi lapaseni. :)
(Jos nämäkään minulle jäävät... :D)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti