maanantai 19. lokakuuta 2015

Pakko hehkuttaa!!

Ensinäkin pakko tunnustaa: tuli ehkä muutama pulla syötyä viikonloppuna...en voinut vastustaa vasta leivottua pullaa ja lasillista maitoa. :) Menkööt vaikka sitten hiilaripäivästä nekin pullat. :)

Mutta sitten sitä hehkutusta!!!

Minä vihaan vaateostoksia! Olen aina vihannut, koskaan ei löydy mitään kivaa ja jos se hyvän näköinen on niin varmastikaan sei päälle mahu.
Vaatekoko on ollut aikalailla XL ennen laihduttamisen aloittamista.

Tänään otin itseäni niskasta kiinni... löysin kaksi mukavan näköistä paitaa...kumpikin kokoa M.
Koetin ylleni... ja sopivia!!! O_O JEEEEESSS!!!! (Otin kuitenkin L-koon koska löysempi paita on kivempi, mutta silti! Se olisi mahtunut sellaisenaan ja ollut hyvä!!)

Sitten housut.... se viho viimeinen asia jota lähden ostamaan ellei ole ihan pakko....
Aikaisempien housujen koko oli 48....hyih... ja niissä on ollut nyt jo toiset housut alla että pysyisivät jalassa (kalsarit koska ulkoilen työssäni)...eivätkä pysy siltikään jalassa kunnolla tai jää hirveä pussukka eteen.
No nyt rohkaisin mieleni, pakko non kunnolliset housut ihmisellä olla. Ja hieman masokistisesti meninkin H&M:lle etsimään housuja (hullu mikä hullu).
Löysin kivat farkut...kokoa 42 strets farkut kylläkin. Pyörittelin niitä aikani...44 olisi ehkä turvallisempaa maaperää, mutta eihän niitä  tietenkään enää jäljellä ollut. 
Ei muutakuin syvään veto henkeä ja kohti sovituskoppia.

Mietin vielä kopissakin että vien takaisin, mutta päätin kokeilla.
Soimailin itseäni pullukaksi ja vaikka miksi kun aloin housuja sovittaa, vedin ne jalkaan ja vetoketjun kiinni (yhä itseäni mielessä haukkuen) ja..... ei hemmetti... ne olivat sopivat... O_O

Tuijottelin housuja jotka juuri olin vetänyt jalkaani ällistyneenä....
Miten ihmeessä ne jalkaan menivät?!
Minun jalkaan?!!

Olen ollut niin tyytyväinen ja onnessani koko illan ja hypistelly uusia vaatteitani. :)
Entinen XL/48 vaatekoko on siis vaihtunut juurikin tänään M/L-42/44 vaatekokoon. :)
Tiedän ettei varmaan montaakaan ihmistä kiinnosta tai hetkauta, mutta minulle tämä on iloinen asia ja olen ylpeä itsestäni. :)

95kg lyöty rikki viikonloppuna, pullan mussutuksesta huolimatta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti